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Joireman, J. & K. Durante (Hrsg.)Spezialausgabe 'Current Opinion in Psychology'

Leseempfehlung

Autoren:
Jeff Joireman & Kristina M. Durante (Hrsg.)

Erscheinungsdatum:
August 2016

Erscheinungsdatum:
Current Opinion in Psychology, Volume 10, im Druck

Diese aktuelle Ausgabe der 'Current Opinion in Psychology' enthält u.a. folgende Beiträge:

  • Andrew T Stephen: The role of digital and social media marketing in consumer behavior. Seiten 17-21
  • Kristina M Durante und Vladas Griskevicius: Evolution and consumer behavior. Seiten 27-32
  • Cornelia Pechmann und Jesse R Catlin: The effects of advertising and other marketing communications on health-related consumer behaviors. Seiten 44-49
  • Cait Lamberton: Collaborative consumption: a goal-based framework. Seiten 55-59
  • Deborah A Small und Cynthia Cryder: Prosocial consumer behavior. Seiten 107-111
  • Taciano L Milfont und Ezra Markowitz: Sustainable consumer behavior: a multilevel perspective. Seiten: 112-117 

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